Hh

Hejsan och godkväll

Jag har lite tråkigt, vill sova men känner mig inte trött. Ska nog läsa lite så blir jag väl det, förhoppningsvis.

Jag förstår inte hur en person kan vara så skadad i huvudet att man mördar en 10årig liten flicka, tycker att det är helt sjukt. Och den andra stackars kvinnan som han mördade. Dom som skulle reda ut det fallet måste ha riktigt dåligt samvete att dom aldrig hittade honom eftersom då hade ju aldrig Engla blivit mördad. Dumme fan.
Glömde ju att tända ett ljus åt henne också.

Haha, den där lilla "tomten" som dom filmade in som kom ut i skogen, vad fan är det då? Ibörjan tyckte jag att det var läskigt men nu är det ganska roligt. Jag tycker däremot det ser ut som en liten apa. Min kära och gamla mormor fick ju för sig att det var en utomjording, rolig tant det där.

NÄDU, dags att läsa lite kanske. GOOOOODnatt.

Imorgon är det Stinas dag, grattis till henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0