00:03

Två inlägg på samma kväll? Herregud.
På senare tid har jag sovit i soffan istället för i sängen, känns mindre ensamt. Nackdelen med detta är att det är så jäkla kallt i vardagsrummet, balkongdörren går inte att stänga riktigt så det är ju jättekul när det är -13...
Har packat ner lite saker idag iallafall, äger mest myssaker som (MASSA) ljus, filtar etc. En filt får följa med till norge annars kommer jag sakna den, spillde dock kaffe på den idag. Men imorgon blir det tvätt, massa tvätt, mer plock och pack.
Har börjat äta jordnötsringar, fyfan vad det är gott. Åt det sist för något år sedan ute i världens mysigaste hus med dem mysigaste människorna (Lisbeth,Stellan&Sandra).
Idag fyllde även Mirre 20år! Imorgon blir det att fira henne på grand, för ungen har hyrt ett rum (?!). Kommer nog inte vara där så länge men blir att titta förbi iallafall.
Har inte så många bilder på min dator eftersom alla försvann. Men det ska det också bli ändring på, ska börja fota igen! Så det första jag ska göra imorgon (efter morgonciggen och kaffet) är att ladda batteriet.
HA DET BRA och godnatt alla fina
ÅÅÅÅÅÅH, önskar att dem var här hos mig:(

Kommentarer
Postat av: sandra

haha du är för go! mysigast är du! massa små nemosar på bilden ju. typ iallafall. snart gumman, snart snart bor vi "ihop" :D

2012-01-28 @ 17:46:27
URL: http://atr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0