memories

Hittade min hårddisk med bilder från min gamla dator. Kan inte förstå att man kan ha så mycket kort! Det är mapp efter mapp fulla med bilder. Så kul! Älskar foton, som jag har sagt innan ska jag verkligen börja fota igen.
Känns dock fult att ta med sig en systemkamera när man flyttar, den är så stor och klumpig. Får spara lite pengar så jag kan köpa en digitalkamera.
Jag saknar sommaren 07! Hade så kul då. Var ute ofta och hade inget att oroa mig för, livet var bra. Hoppas att denna sommaren blir lika bra om inte bättre.
Bildbomb! Det är inte bilder från 07.
Sandra, hon är så lik Mary-Louise Parker från weeds på denna bilden!
Ella&Jossan (?) Hemma hos Ella någongång, fotouppgift.
Världens fulaste bild på mig och min fina kusin! En sommar i stugan.
Jag&Niklas, edvardssonstripp. Båten läckte vatten, haha!
Jag&Angela, påväg hem från Stockholm. Hade sett KISS! Bästa
Fotouppgift, Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0