NYTT LIV

Ja det kan man verkligen säga. Kort om vad som har hänt:
Niklas och jag har gjort slut
Jag åkte till min kära sandra i Oslo
Skulle flytta till en lägenhet i borås stad
Ångrade mig
Bestämde mig för att flytta till Norge
Flyttar på torsdag
!
Så, en väldigt spontan flytt, till ett annat land men nära min bästa vän. Jag skall flytta ihop med Bella och två andra (som jag aldrig har träffat), Bella och jag delar rum. Ska bli hur kul som helst! Nervöst men spännande och extremt olikt mig. Har inte skaffat något jobb än men hoppas på att det kommer. Har inte sagt hur länge jag ska bo där än, men tar det som det kommer. Ska bara bli extremt skönt att göra något nytt! behöver det.
Livet går vidare och jag ska fan se till att göra det till det bättre.

Kommentarer
Postat av: sandra

JAG ÄR SÅ GLAD! fyfan vad underbart! <3

2012-01-27 @ 23:28:21
URL: http://atr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0